Hollywood Café logo

Lekker eten en leuke activiteiten die samen komen voor een gezellige middag of avond!

Bedienings medewerkers

Wil je onderdeel zijn van onze te leuke familie? Lucky you. Binnenkort openen wij in december pal naast het Hollywood Café De Kuip het grootste Leisure bedrijf van Rotterdam, namelijk het Hollywood Event Center! ⭐️
Binnen dit enorme pand van maar liefst 4000 m2 zullen wij veel verschillende activiteiten aanbieden zoals racen in één van onze 24 geavanceerde race simulatoren, Lucky Putt minigolf, X-Cube escape rooms , interactief darten , curling , shuffleboard, horeca en nog véééél meer!
Voor dit megaproject hebben we natuurlijk een gezellig en hecht team nodig dat bestaat uit gemotiveerde collega's.

Wie ben jij?

Houd jij van lekker eten en drinken en weet jij deze passie op een enthousiaste manier over te brengen op je gasten? Wil jij graag je gasten een leuke middag of avond bezorgen en in de watten leggen? Ben je gastvrij, enthousiast en spontaan? Dan is dit de perfecte baan voor jou!!

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?

  • Verzorgen van de mise en place, zoals het klaarzetten en indekken van de tafels.
  • Aannemen van tafelreserveringen.
  • Je ontvangt je gasten, placeert hen, neemt bestellingen op serveert deze.
  • Je geeft informatie over dranken/spijzen en eventuele diëten/allergenen.
  • Je maakt de rekening op en rekent af met je gasten.
  • Na afloop ruim je op en maak je schoon.
  • Hygiëne is en vind jij erg belangrijk.

Wat vragen wij?

  • Je kunt goed zelfstandig werken, bent flexibel inzetbaar en proactief.
  • Je hebt geen probleem met onregelmatige diensten.
  • Je bent representatief, gastvrij en stressbestendig.
  • Minimaal gastheer/gastvrouw niveau 2 of minimaal 2 jaar ervaring in de bediening van een restaurant.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal.

Heb je interesse om aan de slag te gaan als bedieningsmedewerker van Hollywood event center in Rotterdam?

Dan ontvangen we graag jouw CV met foto en motivatiebrief.

Soort dienstverband:

Fulltime/parttime/stage